Rosaline Verhofstadt

OVER ROJI COMMUNICATIE

“We don’t get a chance to do that many things, and every one should be really excellent. Because this is our life. Life is brief, and then you die, you know. And we’ve all chosen to do this with our lives. So it better be damn good. It better be worth it.” ~ Steve Jobs

Bovenstaand statement van Steve Jobs is het gedachtegoed waaruit ik, Rosaline Verhofstadt (27), ROJI Communicatie heb opgericht. Het was een sprong in het diepe. Maar met de opgedane ervaring bij verschillende werkgevers (aan bureau -en klantzijde), het vertrouwen in mijn kennis en kunde én loyale opdrachtgevers aan mijn zijde, was de keuze snel gemaakt.

Ik neem graag werk uit handen, werp een kritische blik op verschillende vraagstukken of stort me in de ontwikkeling van creatieve content. In tekst of in beeld. Mijn missie? Voor nog meer leuke opdrachtgevers een verschil kunnen maken. De toegevoegde waarde van jullie organisatie kenbaar maken bij de juiste doelgroep.


We werken samen

Het vaste team


De handen ineen slaan, samen projecten aanpakken van A tot Z. Dat is de kracht van ROJI Communicatie. Met een groot netwerk aan collega’s gaan we altijd voor het beste resultaat. Maak kennis met het vaste team!

Rinske

Developer & designer


Levi

Grafisch ontwerper


Jasper

Fotografie & video


Jim

Video - New Sense Media